Apr 5, 2011

Last Part (Mata Satu) - Bukti Kerajaan Amerika dan Dunia Penyembah Syaitan.


"Tragedi" 11 sept 2001 atau lebih dikenali "tragedi"911 antara tragedi buatan manusia yg paling dahsyat. Terlalu banyak bukti yg menunjukkan ia bukanlah dilakukan oleh pengganas islam tetapi merupakan kerja orang dalam "inside job". Cuba taip 911 inside job di mana-mana search engine anda pasti akan menemui banyak bukti yang menunjukkan ia dilakukan oleh orang dalam. Tetapi siapakah yang mendalangi "inside job" ini?. Tahukah anda Illuminati = freemason = penyembah syaitan yang popular dengan logo "mata satu" yang mereka namakan All seeing Eye merupakan pertubuhan sulit yang lama dan berbahaya dikaitkan dgn "tragedi" 911 ini. Lihat gambar, video dan pautan di bawah ni.



Satu upacara bagi memperingati "tragedi" 911 yang dahsyat ini telah dilakukan ditapak runtuhan World Trade Centre tetapi yang menjadi kontroversi formasi peserta peserta yang terlibat dalam upacara ini secara "kebetulan" membentuk seperti "mata satu". Perhatikan juga channel berita yang buat liputan tu.. adalah channel CBS pun "kebetulan" berlogo "mata satu" 


Di bawah adalah gambar dan video mata satu yang di agungkan oleh mereka sehinggakan menjadi nadi dalam setiap ceruk dunia ini. Ramai yang tidak peduli akan hal ini kerana mereka pandai menyogokkan hiburan dan bermain minda kita agar leka dengan dunia ini. Umat kristian telah lama terpengaruh dengan mereka ini di sebabkan mereka telah mengambil alih pucuk kepimpinan di vatican city sehinggakan di gereja pun penuh dengan simbol simbol mata satu ini.

 
 
 
Mereka sudah mengawal kebanyakkan negara di seluruh dunia. Sejak akhir-akhir ini pertubuhan sulit ini mudah dikesan di mana-mana. Merekalah yang mengawal kuasa kuasa besar dari sebalik tabir mereka sudah lama bergerak bawah tanah dan mereka nampaknya sudah bersedia keluar di khlayak umum kerana lemahnya manusia dalam aspek keagamaan masing-masing.